High Intense Interval Training mokymai (lapkričio 11d.)

HIIT yra perversmą sukėlusi kardiotreniruotėmis paremta viso kūno grūdinimo programa, pagrįsta MAX intervalinės treniruotės principais. Naudodama MAX intervalines treniruotes, HIIT iškelia dalyvį į naujas treniruočių aukštumas, ko pasėkoje sudeginama daugiau kalorijų, pasiekiami greitesni rezultatai ir pagerėja metabolizmas. Aukšto intensyvumo intervalinė treniruotė (angl. HIIT – High Intense Interval Training) yra kardiotreniruotės kulminacija.
HIIT yra iš anksto sudaryta intervalinė pamoka, kuriai nereikia jokios įrangos, kurią lengva įsisavinti ir kurioje linksma dalyvauti. HIIT Rounds (angl. ciklai) (išleidžiami kas antrą mėnesį) suteikia dalyviams galimybę dalyvauti reikalaujančioje visų jėgų pamokoje pagal širdies ir treniruotės ritmą atitinkančią muziką. Šios treniruotės adaptavimas grupiniam užsiėmimui sudarytas taip, kad dalyviai gautų saugios, įdomios ir rezultatus duodančios patirties.
HIIT palaikoma motyvuojančios muzikos ir instruktoriaus nurodymų. Ši treniruočių programa atsižvelgia į specialius grupinės treniruotės dalyvių poreikius, pasiūlydama daugybę modifikacijų skirtingiems fizinės būklės lygiams.
Galite sudaryti 30 ar 50 minučių treniruotes.

HIIT programos elementai (treniruotės struktūra):

1. Apšilimas
2. Ištvermė ir pliometrija: Meskite sau iššūkį šuolių treniruotėmis, kad sustiprintumėte apatinę kūno dalį, tuo pačiu didindami ištvermę ir gerindami širdies bei kraujagyslių sistemos pajėgumą.
3. Stiprumas ir pusiausvyra: Naudokite kūno svorio pasipriešinimą ir pusiausvyros treniruotes tvirtumo ir stabilumo vystymui.
4. Koordinacija ir judrumas: Išmokite būti greiti ant savo kojų, naudodami judrumo pratimus, kad išugdytumėte tikslumą ir greitį.
5. Ašies stiprumas ir stabilumas: Treniruokite pilvo ir ašinius (angl. „core“) raumenis, kad ištreniruotumėte funkcinį stabilumą.
6. Atsipalaidavimas.

FACTS update (lapkričio 12 d.)

Suteikite sau įkvėpimo, naudodami naujus sprendimus ir pratimus, dėl kurių jūsų klientai mylės jus dar labiau! Visada sekite naujomis tendencijomis! Išmokite sukurti ir sudaryti savo FACTS treniruotę taip, kad ji stebintų ir visada atitiktų grupės lygį.
Atnaujinimų dienos metu mes kartu sukursime aktyvuojančias dalis ir asmeninius įgūdžius Judėjimo (angl. „Movement“) ir HIT pamokoms. Išmoksime naujų fascijų technikų ir įkvėpsime naujas master-klases visoms FACTS treniruotėms.
Mokymus ves : Pawel Oracz
– Krokuvos Sporto akademijos Sporto edukacijos magistras
– NCSC – National Certificate in Strength & Conditioning 1 etapas
– Sertifikuotas FMS
– EXOS® – Dan Baker „Pažangus stiprinimas ir jėga“
– Sertifikuotas Animal Flow®
– CrossFit® 1 lygis
– FACTS® kvalifikuotas treneris
– INSANITY® Pro komandos narys ir treneris
– IDEA ekspertas JAV
– Step ir aerobikos specialistas
– Tarptautinis przenteris

Seminaro data: Lapkričio 11 – 12 d.
Seminaro vieta: Impuls sporto klubas trinapolio g. 11
Seminaro pradžia: 10 val
Dienų skaičius: 2d.
Valandų skaičius 14 val.
Seminaro kaina:
• Apmokėjus iki spalio 15 d kaina 130 eu.
• Po spalio 15 d kaina 170 eu.
Sąskaita apmokėjimui: Asociacija Factory Gym LT914010042503134281 „Už FACTS seminarą„
Į kainą įskaičiuota:
• Dalyvavimas seminare
• Mokomoji medžiaga
• Dalyvio sertifikatas
Seminaro vieta: Vilnius (vieta bus patikslinta)
Telefonas pasiteiravimui: +370 – 615 – 72704
Registracija: kaunas@fabrikafitnesa.com
Maksimalus dalyvių skaičius: iki 30 žmonių.

Mokestis už seminarą negrąžinamas !!!

Atsakyti