Skirtingos fizinio aktyvumo rūšys, poreikis, nauda.

 

 

1.Tema :   „Fizinis aktyvumas“

"Fizinis aktyvumas" - tai kūno judesiai, kurių rezultatas yra didesnis nei
ramybės lygmens energijos išeikvojimas arba tai laiko dalis, kurią žmogus
sąmoningai skiria fiziniams pratimams arba tikslingam fiziniam judėjimui.
Alternatyviai vartojama sąvoka sveikatą gerinantis fizinis aktyvumas, kuri
apibrėžiama kaip sveikatai nerizikinga ir sveikatą bei funkcinį pajėgumą
gerinanti fizinio aktyvumo forma. Daug kas sportą maišo su fiziniu
aktyvumu, tai yra visiškai skirtingi dalykai. Dauguma mūsų užsiiminėjame
fiziniu aktyvumu, o ne sportu (sportine veikla).



Fizinio aktyvumo komponentai: gerinantis "Širdies ir Kraujagyslių" sistemos
pajėgumą, gebėjimą "Stabilizuoti" judesius, "Lankstumą", "Ištvermę", "Jėgą".
Kiekvieną komponentą galima dar detaliai skaidyti ir gausime labai daug
fizinio aktyvumo krypčių. Lavinant visas paminėtas rūšis su laiku jūs
pasieksite "Optimalią" kūno kompoziciją, bei pajėgumą  (P.S. Kūno
kompozicija keisis tik jeigu mitybos rėžimas bus tinkamas jūsų iškeltam
tikslui, o Pajėgumas didės net ir jei mitybos rėžimas nebus labai
tvarkingas)

Antroji tema:    2.Tema:  „Širdies ir Kraujagyslių“ sistema – Fizinio aktyvumo piramidės pagrindas

Laukite tęsinio…. trečioji tema jau netrukus : „Stabilizavimo“ treniruotės – treniruojamas gebėjimas „stabilizuoti“, „maksimaliai efektyviai“ ir „saugiai“ atlikti judesius.

Tekstas parengtas: remiantis asmeninio trenerio Žygimanto Liužino rekomendacijomis.

 

 

 

Atsakyti