"Lankstumo " treniruotės - treniruojamas gebėjimas atlikti didelės amplitudės
judesius. Apie lankstumą ir tempimo pratimus buvo atskiras straipsnis jį
galite paskaityti:<Tempimo pratimai, kodėl jų nereikėtų apleisti ? >.
Kadangi žinome kas yra lankstumas ir tempimo pratimai nesikartosime.
"Lankstumas" kartu eina su "Stabilizavimu". Kodėl?
 Šių fizinio aktyvumo nauda labai panaši, bet procesas skirtingas. Realioje praktikoje galime
matyti žmones su per dideliu lankstumu/mobilumu, kurie negeba kontroliuoti
savęs, jiems reikia daugiau stabilizavimo pratimų. Arba atvirkščiai galime
pastebėti labai stabilius žmonės, kuriems trūksta judesio laisvės, jiems
reikia daugiau lankstumo/mobilumo pratimų.



Kokią naudą mes gausime atlikdami tokias treniruotes?:

·        Mažinsime raumeninę įtampą

·        Mažinsime sąnarių apkrovą

·        Traumų prevencija

·        Efektyviau ir saugiau atliksime norimus judesius

·        Mažinsime raumeninį disbalancą

·        Gerinsime laikyseną

·        Gerinsime raumeninį efektyvumą



Kaip ir Stabilizavimo pratimams taip ir Tempimo pratimams nebūtina skirti
60 minučių. Galima įtraukti keletą būtiniausių tempimo pratimų, būtent jūsų
esamai funkciniai būklei gerinti. Nebent tai yra ne vidutinio žmogaus su
vidutine funkcine būkle atvejis, tuomet galima nueiti į kraštutinumus.


1.Tema :   „Fizinis aktyvumas“
2 Tema: „Širdies ir Kraujagyslių“ sistema – Fizinio aktyvumo piramidės pagrindas
3. Tema Stabilizavimo treniruotės

Atsakyti