Reguliarus sportinis masažas pagerina treniruočių kokybę!

Dauguma sportininkų ne varžybiniu metu vis vien sportuoja ir ruošiasi artėjančiam sezonui.
Sportininkai pasiruošimo metu sukelia didesnį nuovargį ir raumens pažeidimą negu sezono metu, nes daro įvairų bendrą fizinį pasiruošimą ir apkrauna daugiau raumenų grupių. Pažeistas raumuo nepasisavina treniruočių efektyvumo ir padidina traumų tikimybę.
Dauguma raumens sužalojimų vystosi todėl, nes treniruotės yra pradedamos ankščiau negu raumuo visiškai atsistatė nuo paskutinių treniruočių ciklo. Raumens atsigavimas po mechanines raumens pažeidos užima laiko, nes per pažeistą audinį kur kas praščiau cirkuliuoja kraujas. Masažas pumpuoja dideles kraujo apimtis per raumenį ir greitiną pažeisto raumens atsigavimą. O su greitesniu ir labiau užbaigtu atsigavimu jūs galite padidinti treniruočių apimtį ir kokybę su kur kas mažesne traumų tikimybe.
Geriausias laikas masažui?
Geriausias laikas turėti masažą yra po intensyviausios treniruotės savaitėje. Idealu yra turėti masažą tą pačią dieną, kad nesikauptų nuovargio padariniai per naktį.

Teksta parengė:

Masažistas Gintaras

Atsakyti