Treniruotė apribojant kraujo tėkmę į raumenis (BFR – blood flow restriction)

 

 

Visame pasaulyje sparčiai populiarėjantis sporto metodas. Tačiau Lietuvoje tai vis dar mistika. Tai yra sportas, apribojant kraujo tėkmę į raumenis (BFR – blood flow restriction). Gal skamba keistai ar baisiai, tačiau tai yra puikus būdas, norint padidinti raumenų masę ar net jėgą. Treniruojantis šia metodika, padidėja greitųjų raumeninių skaidulų kiekis, todėl padidėti gali ne tik raumuo, bet ir jėga. Pratimai atliekami su labai mažais svoriais, vos 20 – 30% nuo 1 maksimalaus pakartojimo. Taip treniruojantis didinamas kapiliarų kiekis treniruojamame raumenyje, dėl ko padidėja deguonies perdavimas į raumenį ir ko pasėkoje gali padidėti raumens ištvermė.
Sako 
Treneris Rokas Zobarskas

Treneris dalinasi ir moksliniu straipsniu šia tema.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/…/PMC559…/pdf/imas-09-02-16.pdf

Norite dar geresnių rezultatų? Kreipkitės pas trenerį Roką !

Atsakyti